רב"ש: "אהבתי את מה שראיתי, נהייה מוכנים לאירופה"
המאמן של הפועל תל אביב מרוצה מהיכולת שהציגו שחקניו בניצחון במשחק האימון מול אומוניה ניקוסיה (1:3). "אני מאוד מתגעגע לקפריסין. השארתי שם חברים טובים", הוסיף המאמן [מקור]
תאריך פרסום:מקור: nrg.co.il
קטגוריה:
נושאים: המאמן, הוסיף, טובים", חברים, השארתי, לקפריסין, מתגעגע, מאוד, "אני, ניקוסיה, אומוניה, מול, האימון, במשחק, בניצחון, שחקניו, שהציגו, מהיכולת, מרוצה, אביב, הפועל, לאירופה", מוכנים, נהייה, שראיתי, "אהבתי, רב"ש
